2014. már 04.

Sziasztok, Bódi Attila vagyok!

írta: FMK
Sziasztok, Bódi Attila vagyok!

_DSC9332.jpg

Sziasztok! Bódi Attila vagyok, hivatásomat tekintve informatikai hálózati szakember. A Flavon Group Kft.-hez még informatikusként kerültem 2008 januárjában egy álláshirdetés nyomán. Azonban, mivel a szívem mélyén mindig is kreatív munkákra vágytam, már az ittlétem korai időszakában is végeztem kisebb grafikai, illetve dizájn munkákat az általános informatikai feladatok mellett.

Aztán szépen lassan fordult a mérleg: kevesebb informatika, több dizájn, és azon vettem észre magam, hogy néhány év alatt a Flavon grafikusává, nyomdai előkészítőjévé váltam. Ez kellőképp bizonyítja, hogy ennél a cégnél, ha valaki a szakmájától teljesen eltérő dologban jó, akkor abban is kibontakozhat. A cégvezetés értékeli a sokoldalúságot és a kreativitást, illetve minden fajta segítséget megadnak ahhoz, hogy a lehető legjobb szakemberekké váljunk.

A munkám során legtöbbet a nyomdai anyagaink (prospektusok, szóróanyagok, plakátok, stb.) megtervezésével, illetve nyomdai előkészítésével foglalkozok. Ez a munka nagyon sokrétű, rendkívül kreatív, ugyanakkor megköveteli, hogy folyamatosan figyelemmel kövessem a reklámiparban történő újításokat, trendi vonalakat, valamint vizuális kultúrát. Ebben a szakmában tehát nem lehetséges egy bizonyos mennyiségű megszerzett tudással talpon maradni, folyamatos tanulást és fejlődést igényel. Ami szerintem egy remek dolog. A nyomdai anyagokon túl fotózással is foglalkozok, (ami valójában szerves része a grafikai munkának), konkrétabban a termékeinkről készült fotókat is én készítem, illetve előfordul, hogy a Flavonos rendezvényeken is én örökítem meg az eseményeket. Ezen kívül természetesen megmaradt az informatika is, igaz minimális szinten, de a cégnél dolgozó kollégák mindennemű számítástechnikai problémáiban is segítek, illetve a cég weboldalának a karbantartásában is segédkezem.

Leginkább azért érzem azt, hogy jó helyen vagyok a Flavonnál, mert itt folyamatosan fejlődök szakmailag és emberileg is (illetve az sem elhanyagolható tény, hogy 6 éve itt ismertem meg a páromat, aki azóta már a menyasszonyom: ő Piránszki Linda :) ). Értelmes, kedves emberekkel dolgozom együtt profi környezetben.

A cég rendezvényein eleinte mint technikai személyzet voltam jelen, segédkeztem a hang, illetve a vetítéstechnikában, pakolásban, illetve minden olyan feladatban, ami férfit igényelt. Később ezeken felül a rendezvényeink fotózása lett a fő feladatom, leginkább a Gyárlátogatásokon láthattok engem fényképezőgéppel a kezemben.

Magamról annyit szeretnék elmondani, hogy korábban főleg a zenélés volt az életem, majd később a fotózás, ami már jó pár éve szívem csücske. Egy ideje asztrofotókat is csinálok, és ehhez kapcsolódik egy másik kedves hobbim, a csillagászat, valamint jó ideje a sport és az egészségtudatos életmód.

Szólj hozzá

grafikus Csapat Bódi Attila