2014. jan 07.

Szia! Nóri vagyok, miben segíthetek?

írta: FMK
Szia! Nóri vagyok, miben segíthetek?

nóri.jpg

Tanulmányaimat a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi karának olasz-tanári szakán végeztem, 2006 májusában diplomáztam. Pár hónappal később, augusztusban, a Balaton partján nyaraltam, amikor felhívott egy kedves barátom, hogy „Nózi, nincs kedved eljönni édesapámhoz egy állásinterjúra?” – mire én gondolkodás nélkül igent mondtam, hiszen ez a barát, Ifj. Gaál Laci volt, akivel igaz, hogy egy középiskolába jártunk, de csak az egyetemi évek alatt ismertük meg egymást, és lettünk jó barátok. A családi vállalkozásukról akkor szinte még semmit nem tudtam. Egy hét múlva már a Vákáncsos utcai irodában ültem, a cég tulajdonosaival, Hannival és Lacival beszélgettem. Kaptam tőlük egy lehetőséget, így a következő héten már csatlakozhattam az akkor csupán 5 tagú csapathoz. És ennek már több mint 7 éve.

Kezdetben magyar ügyfélszolgálati munkatársként dolgoztam, örömmel emlékszem vissza erre a „hőskorra”, és rengeteg kedves emléket őrzök az akkori zárásokról és zárás utáni bulikról. Később ügyfélszolgálati csoportvezető-helyettes, majd ügyfélszolgálati csoportvezető lettem, és úgy nagyjából 2008 óta a munkaköröm átalakult és kibővült a rendezvények szervezésével, ügyvezetői asszisztensi feladatok ellátásával és egyéb vezetőket érintő kérdések kezelésével.

Azon felül, hogy rengeteg új ismeretséget és barátságot kötöttem itt, szeretem azt, hogy sokféle munkaterületre van rálátásom és a feladataim is szerteágazóak. Jó nap mint nap olyan helyen dolgozni, ahol minden feltétel adott a kiváló munkához, ahhoz, hogy az itt töltött időben jól érezzem magam és hasznosan teljenek a napjaim.

Az országos rendezvények számomra meghatározóak egy-egy év programjában, különösen azért, mert ilyenkor mindannyian kiszakadhatunk a hétköznapi munkakörnyezetünkből, és egy kicsit kívülről szemlélhetjük a Flavont körülvevő világot. A Klubtagokkal való személyes találkozás mindig öröm, legyen szó akár több éves ismertségről, vagy még új, most induló kapcsolatokról. A legnagyobb esemény természetesen a szeptemberi jubileumi ünnepségünk, melyet hosszú hónapok előkészülete és munkája előz meg. Jó érzés ilyenkor egy nagy gépezet kicsi mozgatórugójának lenni, és átélni azt, hogy többünk munkája teljesedik ki azon az egy napon.

És ami még én vagyok? Zene, zene, zene - nálam és körülöttem sosincs csend :) hosszú baráti beszélgetések, finom kávé, vörös bor, egy izgi könyv, futópad, fesztiválok & party-pohár & Quimby <3. Imádok vezetni, utazni, szépet és újat látni, gyerekként örülni az apróságoknak, és a 2. családommal együtt lenni – amelynek néhány tagját itt ismertem meg, a Flavonnál :)

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat Erdélyi Nóra