2013. nov 04.

Sziasztok, Pócsik Lívia vagyok, miben segíthetek?

írta: FMK
Sziasztok, Pócsik Lívia vagyok, miben segíthetek?

én.JPG

A középiskolai pedagógia és pszichológiai tanulmányaim után döntöttem úgy, hogy jelentkezem a debreceni Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola magyar szakára. Mindig is olyat szerettem volna tanulni, amelyben fontos szerepet töltenek be az emberi kapcsolatok, s ami hozzá járul a jövő generációjának jobbá tételéhez. Tanítónői diplomám megszerzése után – 2007 szeptemberében – sikerült rögtön a szakmámban elhelyezkedni, így az Első Óbudai Általános Iskola 2. osztályában taníthattam, illetve voltam napközis nevelő.

Ezután sajnos nem sajnos, de az élet más felé sodort, de örülök ennek, mert az emberi kapcsolatok fontossága megmaradt. Nagyon embercentrikus vagyok, és úgy érzem ezt a tulajdonságomat jelenlegi munkám során is jól kamatoztathatom. 

Idén november 17-én lesz pontosan 4 éve, hogy a Flavon Group Kft.-hez kerültem, és mindennapi munkámmal én is hozzájárulhatok a cég sikeréhez. A budapesti irodának, mondhatjuk úgy, hogy az egyik oszlopos tagja vagyok. Az az állandó ember, akivel rendszeresen találkozhatnak a klubtagok, ha arra járnak.  Néha meg is kérdezik viccesen, hogy én mikor megyek szabadságra?

Mindennapi feladataim közé tartozik az értékesítés, az ezzel járó mindenféle dokumentálás, számlázás, cp-k kezelése, beérkező hívások fogadása, s emellett az iroda zavartalan működésére történő odafigyelés is.

Szeretek itt dolgozni. Szeretem, mert egy lendületes fiatal csapat tagja lehetek. Munkatársaimmal jól megértjük egymást, összetartóak vagyunk, ami nagyon fontos a számomra. A céges rendezvények mindig jó hangulatban telnek, de a munka mellett azért a kikapcsolódásra is jut idő. Fontos számomra, hogy olyan értéket képviselek a munkámmal, amelynek jómagam is elkötelezettje vagyok, ez pedig az „Egészség és siker”

Szabadidőmet többnyire párommal, családdal, barátokkal töltöm. Szeretek olvasni, többnyire a lélektani, és elgondolkodtató könyvek érdekelnek. Ha tehetem minden nap legalább fél órát mozgok. Mostanában az ugrókötél lett a barátom. 

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat Pócsik Lívia