2013. aug 01.

"Jó napot kívánok, Lőrinc Hajnalka vagyok, tessék!"

írta: FMK
"Jó napot kívánok, Lőrinc Hajnalka vagyok, tessék!"

hajni_01.jpg

Közgazdaságtant tanultam az egri főiskolán, illetve üzleti tanulmányokat folytattam Belgiumban. Felsőfokú tanulmányaimat 2009-ben fejeztem be, ezután 1 évig Hollandiában, másfél évig Angliában éltem és dolgoztam. 2011 szeptemberében döntöttem úgy, hogy visszatérek Magyarországra. Egy csütörtöki napon szállt le a gépem Budapesten, hétfőn pedig már kezdtem is a Flavonnál.

A Flavon ügyfélszolgálaton dolgozom azóta is mint holland és angol nyelvű ügyintéző. Főbb munkaköreim a telefonon és email-ben történő kapcsolattartás az ügyfelekkel, fordítások, tolmácsolások, alapanyag rendelés a termékeinkhez illetve a nemzetközi termékengedélyeztetés intézése.

Mivel több évig éltem Európa más városaiban ezért itthon is egy európai színvonalú cégnél szerettem volna elhelyezkedni, és ezt a Flavon Group Kft. maximálisan biztosítja számomra, sőt! Azért szeretek itt dolgozni, mert a megszerzett nyelvtudásomat és gazdasági ismereteimet napi szinten fejleszthetem, illetve szerencsére olyan emberekkel vagyok körbevéve, akik teljesítménye, munkához való hozzáállása engem is motivál és folyamatos fejlődésre ösztönöz. A többiekhez hasonlóan én is nagyon szeretem a céges rendezvényeket, mert olyankor egy teljesen más környezetben lehetünk együtt mi munkatársak, és lehetőség nyílik személyesen is találkozni, beszélgetni a Klubtagokkal.

Fontos számomra, hogy teljes mértékben azonosulni tudok a cég értékeivel és termékeivel, hiszen az egészséges életmód, a helyes táplálkozás számomra is nagyon fontos. Gyerekkoromtól kezdve versenyszerűen asztaliteniszezem, mára bár kevesebb időm jut a sportra, de még mindig ugyanolyan elszántsággal megyek le edzésre.

Amit érdemes még rólam tudni, hogy nagy kutyabarát vagyok, két kutyát is örökbe fogadtam, szabadidőmben szívesen foglalkozom velük. Emellett legszívesebben a családommal és a barátaimmal töltöm az időmet.

Mottó: „Some memories never fade” /Vannak emlékek, amelyek sosem halványulnak el/

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat Lőrincz Hajnalka