2013. máj 02.

A hang a telefon mögött: "Piránszki Linda vagyok"

írta: FMK
A hang a telefon mögött: "Piránszki Linda vagyok"

linda.jpg

Pályakezdőként, rögtön a diploma megszerzése után jelentkeztem a Flavon Group Kft.-hez, akkor, 2007. augusztus 27-én behívtak próbanapra, azóta is itt vagyok. Kezdetben kereskedelmi ügyintézőként és svéd kapcsolattartóként dolgoztam, 2008-tól pedig én lettem az idegennyelvi csoportvezető a cégnél.

Mindennapjaim során a magyar, svéd és egyéb külföldi ügyfélszolgálatot intézem. Javarészt e-mailek, telefonhívások és skype-beszélgetéseken keresztül igyekszem segíteni a klubtagok munkáját, tájékoztatni őket,  ha bármilyen kérdésük merül fel.

Szeretem a munkámat, mert  egy kellemes munkakörnyezetben nap mint nap kedves emberekkel dolgozhatok együtt. Kifejezetten jó érzés, hogy van, akit már hangról megismerek (ez fordítva is igaz), vagy éppen olyan is van, akinek a hívószámát megismerem a telefon kijelzőjén. A munkám visszaigazolásaként a legjobb érzés, amikor elégedett, mosolygós klubtagokkal találkozom a céges rendezvényeken.

Amit rólam érdemes tudni? Úgy gondolom, hogy nyitott és jó kedélyű lány vagyok, aki nagyon szeret utazni, és sok időt tölteni a természetben. Szeretem az állatokat, szeretek kertészkedni, mesét nézni a keresztgyerekeimmel, és nagyon szeretem az óarany színű kisautómat! :)

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat Piránszki Linda