2014. feb 04.

Siker a közösségi média által

írta: FMK
Siker a közösségi média által

social media_1.jpg

Neked, a Flavon termékek terjesztőjeként, megvan az az izgalmas lehetőséged, hogy építheted a saját üzletedet. Éppen ezért, mint minden üzletembernek, neked is tudnod kell, hogy a közösségi média a potenciális üzleti partnerek aranybányája. A közösségi médiumok használata csupán saját szórakoztatásodra, csak egy dolog…a közösségi média üzleti célú felhasználása már sokkal másabb téma.

Ha te a Flavon terjesztőként dolgozol, és most éppen arra törekszel, hogy egyre nagyobb hálózatot építs ki magad alatt, mindenképpen meg kell tanulnod használni a közösségi médiumokat, hogy hatékonyan tudd reklámozni és továbbadni a Flavon termékeket és üzleti lehetőségét.

Adunk néhány tippet:

Facebook

Hogyan legyél elég érdekes a Facebook-ismerőseid számára?

• Keltsd fel a figyelmet: Oszd meg a Flavonnal kapcsolatos tapasztalataidat, hogy ismerőseid minél többet tudjanak meg a cégről és a termékekről.

• Legyél ügyfélbarát: Az új érdeklődőid készséggel fognak ellátogatni Facebook-profilodra, hogy hozzászóljanak posztjaidhoz, kérdezzenek a termékkel, céges eseményekkel kapcsolatban. Ha nyitott vagy ezekre a megkeresésekre, akkor bizalmat fogsz építeni saját magad és az üzlet iránt is. Legyél gyors és hatékony a válaszadások terén.

• Szponzorált tartalmak a fogyasztók hírfolyamában: Ha ismeretlen személytől érkezik e-mail, az rendszerint olvasás nélkül törlik az emberek. Azonban, ha jól szerkesztett figyelemfelkeltő felhívás érkezik közvetlenül a fogyasztók hírfolyamába, azt nehéz figyelmen kívül hagyni. 

facebook_1.jpg

YouTube

Használd a népszerű videomegosztó oldalt arra, hogy megismertesd az embereket a Flavon termékekkel és üzleti lehetőséggel. A video a legvonzóbb formája annak, hogy elmeséld saját történetedet. Számtalan ok miatt:

• A videókat egyszerű megnézi akár okostelefonon vagy laptopon

• Az emberek szeretnek videókat nézve tanulni: A legnagyobb vállalatoknál már rég elterjedt ez a módszer és trend,  sokkal több videókat töltenek fel egy hónapban, mint amennyit blogolnak.

• A YouTube videók olcsóbbak, mint a kereskedelmiek: arról nem is beszélve, hogy az emberek egyre több időt töltenek online, tehát a célközönséged nagy valószínűséggel meg fog fordulni a YouTube- on, - ami a Google után a második legtöbbször beírt szó a keresőbe.

YouTube1_1.png

 

Twitter

Bár Magyarországon még nem annyira elterjedt a használata, azért érdemes megemlítenünk a Twitter-t is, mely a legnagyobb halastó a közösségi médiumok között, amennyiben a potenciális fogyasztókat halaknak tekintjük ebben a metaforában.

Az oldal egy micro-blog, melyből szintén profitálhatsz Flavonos hálózatépítésed során (ha mondjuk nem csak magyar, de külföldi hálózatépítésben is gondolkodsz):

• A rövid üzenetek vonzóak: a tweetek max. 140 karakter hosszúak lehetnek, ami arra kényszeríti a közlőt, hogy lényegre törő gyors kommunikációt tartson fenn a követőivel. Ezeket az üzeneteket gyorsan tovább lehet küldeni, gyorsan el lehet olvasni. Sokkal kedveltebbek, mint a hosszú e-mailek

twitter-logo_1.png

LinkedIn

A LinkedIn olyan, mint egy digitális névjegykártya.  Ezen kívül számos más dinamikus szolgáltatást biztosít még az oldal:

• Új munkatárs toborzása

• Jól tudod magad pozícionálni az adott iparágban

• Olyan kérdésekre találhatsz itt választ, amikre máshol nem

logo-linkedin.png

Ha még többet szeretnél megtudni a Flavon termékekről, akkor látogass el weboldalunkra, like-olj minket a Facebook-on, kövess minket a Twitteren, és iratkozz fel YouTube-csatornákra!

 

Szólj hozzá

social media Üzlet