2013. dec 03.

Sziasztok! Zatroch Zsuzsa vagyok, miben segíthetek?

írta: FMK
Sziasztok! Zatroch Zsuzsa vagyok, miben segíthetek?

en.jpg

Tanulmányaimat a Debreceni Egyetem BTK pszichológia alapszakán, majd az Orvos-és Egészségtudományi Centrum Népegészségügyi karán induló egészségpszichológia mesterszakon végeztem.

 Ahogy Debrecen városába, úgy 1 éve és 3 hónapja a Flavonhoz is, a véletlen sodort. Pályakezdő pszichológusként Debrecen 20-30 km-es körzetében tudtam volna csak elhelyezkedni, számomra azonban a legfontosabb szempont az volt, hogy Debrecenben dolgozhassak, mert nagyon szeretem ezt a várost. Így történt, hogy egyszer a profession.hu-t lapozgatva bukkantam rá az álláshirdetésre, amelyre még aznap írtam is egy nagyon motivált motivációs levelet. Egészségpszichológusként teljesen azonosulni tudtam a gondolattal, hogy egy olyan cégnél dolgozzak, melynek mottójában ott az „egészség” és célja a XXI. századi ember életének jobbá tétele. A megszokottakkal szemben, az állásinterjúról is nagyon kellemes emlékeim vannak. A konkrét meghirdetett pozíció, amire jelentkeztem: „szlovák ügyfélkapcsolati munkatárs” volt, és mivel én Szlovákiában születtem és nőttem fel, második anyanyelvem a szlovák, ezért úgy éreztem, nincs mitől félnem. Így hát jöttem, láttam, győztem!

Az ügyfélkapcsolati rutinmunkák mellett, mára számtalan feladattal bővült a munkaköröm. Ezért is szeretek itt dolgozni, mert nagyon sok területen szerzek tapasztalatot/gyakorlatot. Fő profilom a szlovák és cseh klubtagok e-mailes/telefonos támogatása, online és offline marketing anyagok fordítása, tolmácsolás, de számos kreatív munkából is kiveszem a részem, legyen szó céges facebook-oldalról vagy média-megjelenésről.

Tehát a munka sokrétűsége az, ami az örökmozgó Zsuzsát  már több mint egy éve az irodai székhez köti. Nagyon sokan a környezetemben máig csodálkoznak, hogy irodai munkát választottam. Igen, mert az ő fejükben a 8 órán keresztül a számítógépbe bújt görbe hátú ember jelenik meg, ha erre gondolnak. De ha valóban ilyen lenne, én már nem itt lennék, az biztos!  Nagyon fontos számomra a munkakörnyezet is. A Flavon olyan, mint egy nagy család egy szép családi házban, Debrecen egyik legszebb kertvárosi részében. Számomra fontos, hogy jól érezzem magam munkavégzés közben, kellemes helyen töltsem el a napjaim jelentős részét, és ez itt, a debreceni irodában maximálisan adott.

 A Flavon életéhez szervesen hozzátartoznak a céges rendezvények is, melyeket különösen kedvelek, hiszen ilyenkor személyesen is megismerhetem azokat, akikkel nap, mint nap ügyeket intézünk és végre arcok és hangok kapcsolódnak az e-mailekből megismert nevekhez. A Flavonnak köszönhetően az elmúlt egy évben többször láttam a Balatont, mint eddig összesen, de bejártam már Lengyelországot és Csehországot is a céges utak alkalmával. Imádok utazni és úton lenni!

 Mit mondhatnék magamról? Az élet rövid, ezért elég „sűrűn” élek. Rendszeresen túlzsúfolom a napjaimat különböző programokkal, legyen az baráti sörözés vagy szakmai konferencia, jótékonysági futóverseny, biciklis felvonulás vagy mozis közönségtalálkozó. Szeretem az állatokat (főképp a kiskutyámat, Borókát), a természetet, a jó filmeket és érdekes a könyveket, a csokoládét, a Flavon Active-ot, valamint a házipálinkát, abból is leginkább az édesapámét. Hobbim és fő közlekedési eszközöm a bicikli, de mindemellett vonzanak az autók is. A Flavonnak köszönhetően jó néhányat volt alkalmam kipróbálni a kicsi Peugeot-tól a méretes A8-as Audiig. Bár igazából nem a közlekedési eszköz, ami számít (mentem én már  900km-t gyalog is a spanyol El camino-n), hanem az, hogy az ember mindig mozgásban legyen. Szeretek világot látni, és még nagyon sok hely van, ahová el akarok jutni. Ezért dolgozom és gyűjtöm a forintokat. Inkább élményekre költök, mint tárgyakra, hiszen ezek számítanak igazán.

 Nincs konkrét mottóm, vannak kedves idézeteim, amik illenek egy-egy alkalomhoz, életszakaszhoz. Ha most hirtelen kellene elővennem egyet, biztosan nem egy Coelho-idézet lenne, hanem inkább Petőfi: „Az idő igaz, s eldönti, ami nem az.”

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat Zatroch Zsuzsa