2013. júl 01.

Szemtől szembe: Nagy Gabriella

írta: FMK
Szemtől szembe: Nagy Gabriella

1059858_620020251364826_838161261_n.jpg

Szociálpedagógusként végeztem a Debreceni Egyetem Hajdúböszörményi Pedagógiai Főiskolai Karán. A diploma megszerzése után még adtam magamnak egy „utolsó nyarat”, majd szeptemberben elkezdtem a munkahelyek felkutatását. Az első hely, ahova személyesen dobtam be az önéletrajzomat, az a Vákáncsos utcai GéSz Gaál és Sziklás Kft. volt. Fontos volt, hogy láthattam saját szemeimmel, hogy hova is jönnék dolgozni. Aztán, mikor behívtak állásinterjúra, egy nagyon szimpatikus tulajdonos Úr fogadott és visszahívott próbanapra. Ez közel 6 éve volt, és azóta is itt dolgozom. Ez az első munkahelyem, és el sem tudnám képzelni magam máshol!

Főbb feladatköröm az értékesítések lebonyolítása, illetve a lenti irodarész zavartalan működésében való részvétel. Ezzel párhuzamosan beszerzési, adminisztratív munkáim is vannak. Sosem unatkozom!

A munkám során az esetek többségében személyesen találkozom az ügyfelekkel, ezért sem igaz rám  „A hang a telefon mögött” cím, így változtattuk meg „Szemtől szembére”. Ez a fajta vevőgondozás persze nem esik nehezemre, hiszen nagyon élvezem a személyes kontaktot és úgy gondolom így könnyebb is megoldást találni a felmerülő kérdésekre. Ahogy Linda és Réka említette előttem, ezért is más a mi ügyfélszolgálatunk, ezért működünk jól.

Különösen feldob a céges rendezvényeinken való részvétel. Úgy gondolom, ilyenkor látszik igazán, hogy mennyire szeretnek együtt dolgozni a munkatársak, mennyire örülnek egymásnak és mennyire összetartóak. Ezt nagyon jó érzés látni.

Szabadidőmben szívesen sportolok, a TRX a nagy szenvedélyem. Ezenkívül szeretek még kocogni és biciklizni. Ez a hobbim is most egyben. Az aktív kikapcsolódás híve vagyok!

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat Nagy Gabriella