2013. jún 03.

A hang a telefon mögött: Réka vagyok, miben segíthetek?

írta: FMK
A hang a telefon mögött: Réka vagyok, miben segíthetek?

Réka_fej.png

Tanulmányaimat Kolozsváron, a Babeş-Bolyai Tudományegyetem bank és pénzügy szakán végeztem alap és mesterszakon. 2007-ben költöztem Debrecenbe és azóta dolgozok a Flavonnál magyar és román ügyfélkapcsolati munkatársként illetve kereskedelmi ügyintézőként.

Mindennapjaim a magyar és a román ügyfélkör koordinálásával telnek. E-mailben illetve telefonon igyekszem megoldani az ügyfelek esetleges problémáit és válaszolni minden felmerülő kérdésre.

Úgy gondolom, hogy az, hogy szeretek itt dolgozni legjobban a munkámban nyilvánul meg, hiszen több mint öt éve elégedettek a munkámmal. Igyekszem mindent pontosan és precízen csinálni. Vannak nagyon kedves ügyfeleim, akikkel nagyon jó kapcsolatban vagyok.  A céges rendezvényeket azért szeretem, mert akkor végre megismerem a hangot a telefon másik végén, megismerem az embert, akivel folyamatosan együtt dolgozok. Akkor már nem csak egy azonosítószám lesz, és ez nagyon jó érzés. Vicces egyébként, hogy sokszor egyáltalán nem olyannak képzeled el őket, mint amilyenek valójában.

Úgy gondolom, ezért is más a mi ügyfélszolgálatunk, mert mi közvetlenebb kapcsolatban vagyunk az ügyfeleinkkel, mint egy hagyományos ügyfélszolgálatban szokás, és szerintem ezért működik ilyen jól.

Hogy milyen a céges környezet? Több helyen dolgoztam már, és mindig olyan szerencsés voltam, hogy jó társaságba kerültem, de a Flavon kiemelkedően a legjobb mind közül.

Amit érdemes rólam tudni, hogy szeretek sportolni, a kutyusommal egy jót joggingolni, szeretek fesztiválra járni, szeretem a nyarat, a barátaimmal tölteni az időt, egy jót kacagni, szeretem a szülővárosom és nagyon szeretem a Quimbyt! Szeretem a fehér Dívámat (bicikli)!

És egyébként igazi nyári oroszlán vagyok, ez mindent elárul rólam.  Aki ismer oroszlánokat, tudja mire gondolok. :)

Mottó: If „Plan A” didn’t work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.”

Szabadfordításban: Ha az A-terv nem működik. Az ábécének van még 25 betűje! Maradj higgadt.

Szólj hozzá

Csapat