2014. aug 15.

Sziasztok, Jocó vagyok, informatikus!

írta: FMK
Sziasztok, Jocó vagyok, informatikus!

jocó.jpg

Tanulmányaimat a Debreceni Egyetem programozó matematikus szakán végeztem.

A Flavon Group Kft.-hez tavaly augusztusban kerültem miután megpályáztam az IT Manager-i pozíciót. Ezután behívott Gergő és Lacival együtt leültünk beszélgetni. Szerintem első perctől kezdve kialakult a szimpátia közöttünk, hamar megtaláltuk a közös nyelvet - figyelem, ez szubjektív, nem tudom Ők hogy élték meg :).

A pozícióm hivatalosan IT Manager, a feladatok pedig, amik rám hárulnak: a teljes informatikai rendszer zavartalan működésének biztosítása; meglévő rendszerek folyamatos monitorozása, optimalizálása; új fejlesztések menedzselése és egyben aktív programozói részvétel; a közelmúlt legnagyobb IT-s projektje, a Training Center menedzselése mind tervezésben, mind megvalósításban.

A Flavonnál a munkámban mindig találok kihívást, éppen ezért változatos is, ami fontos számomra; mindemellett kellemes a légkör, kedvesek a munkatársak.

A céges rendezvényeken mindig nagy a nyüzsgés, sok ember, rengeteg feladat; többnyire a technikai stábban találkozhatnak velem a klubtagok, de a fényképezőgépet is szívesen a kezembe veszem.

A hobbim egyben a munkám is, szeretek programozni és szeretem azt, mikor egy halom kódhalmazból a végén egy tökéletesen futó program lesz. Éppen ezért a szabadidőmben is folyamatosan fejlesztem magam, hiszen a 21. század informatikai világában nincs megállás! Fórumokat olvasgatok, teszt programokat készítek, amiket később beépítek a meglévő rendszereinkbe, ezzel is növelve a hatékonyságukat, szóval folyamatosan 200%-on pörgök. Mindemellett szeretem a természetet, szeretek túrázni, utazni. A sportok közül a futást és a kerékpározást emelném ki, nagyon szeretek horgászni is, bár erre nagyon kevés alkalmam van, mégis fontosnak tartom, mert engem ez tölt fel.

A mottóm: Aki küzd veszíthet, de aki nem harcol, az máris veszített.

Szólj hozzá

Csapat Jocó