2014. ápr 03.

Tóth-Herczeg Hajnalka vagyok, tessék!

írta: FMK
Tóth-Herczeg Hajnalka vagyok, tessék!

Hajókázás.jpg

Én egy régi-új dolgozó vagyok a cégnél, egyike a legrégebbieknek, hisz 2006 óta ezen a munkahelyen dolgozom. 2006-ban végeztem a Debreceni Egyetem Germanisztika szakán, ahol német-tanári diplomát szereztem. Ötöd éven elkezdtem egy 2 éves, gazdasági, jogi és EU-s szakfordítói specializációt, tehát ebből diploma utánra is maradt egy évem, de tudtam, hogy szeretnék mellette dolgozni. Az egyetemi faliújságon láttam meg a GéSz Gaál és Sziklás Kft. álláshirdetését. Elküldtem a pályázatomat, behívtak állásinterjúra és a próbanap után fel is vettek a céghez. Első pillanattól szimpatikusak voltak a tulajdonosok, hisz nem külön HR-esekkel intéztették az interjúztatást, hanem ők maguk csinálták. Rugalmasak voltak már akkor is, hisz a szakfordítói specializációt munka mellett is el tudtam végezni. Elég kevesen dolgoztunk akkor a cégnél, úgyhogy nagyon családias volt a hangulat.

 

2008-ban átkerültem a Flavon Group Kft-hez, de továbbra is ugyanazt a munkát végeztem, mint előtte. 2010 júliusában férjhez mentem, 2011 októberében pedig megszületett a kisfiam Benedek. Tehát ekkor következett egy 2 éves Flavonos szünet, amit nem mondhatnék munkamentesnek, mert első gyermekes anyukaként rengeteg dolgom volt a kicsi fiammal, hisz nem csak ő, hanem én is egy tanulási folyamaton mentünk keresztül. Ahogy betöltötte a 2 évet, elkezdett bölcsődébe járni, én pedig visszaálltam dolgozni. Mondanom sem kell, hogy már nagyon vártam ezt a pillanatot, mert a munkatársak, a munkahelyi légkör, a rendezvények és a klubtagok is nagyon hiányoztak. Azon szerencsés kisgyermekes anyukák közé tartozom, akit visszavártak a munkahelyére. Ez manapság elég ritka!

 

Német és magyar ügyfélszolgálatos vagyok a cégnél, ami azt jelenti, hogy tartom a kapcsolatot a magyar és a német ügyfelekkel e-mailben, telefonon, skype-on. Mindent megteszek azért, hogy bármilyen problémájuk, kérdésük merül fel, tudjak nekik hatékonyan segíteni. Számlázom a befizetéseket, borítékolom a számlákat. Ha szükséges, intézem az alapanyag rendelést, ha van rá igény, akkor rendezvényeken is szoktam tolmácsolni, fordítom a szóróanyagokat, meghívókat és mindenféle szöveget, amit csak kell, folyamatosan ellenőrzöm, hogy a német honlapon minden aktuális legyen. Nagyon fontos szempont volt számomra, hogy olyan cégnél dolgozzak, ahol a nyelvtudásomat szinten tarthatom, ill. fejleszthetem. Ezt a cégnél maximálisan meg tudom tenni. Fiatalos, modern környezetben dolgozhatok nap, mint nap, kedves kollégák körében. 2 havonta pedig a Balatonnál a klubtagokkal is találkozhatok a céges rendezvényeken, ami mindig izgalmas élmény, hisz a személyesen nem ismert embereknél a hanghoz végre arcot is tudok kötni. Hihetetlenül jó érzés volt, hogy az újbóli munkába állás után nagyon sok klubtag örömmel üdvözölt és várt vissza! És, hogy milyen jó is ennél a cégnél dolgozni, a mellékelt fénykép is mutatja, ami egy 2007-es céges csapatépítő balatoni hétvégén készült. Nem tudom, hányan mondhatják el magukról, hogy ilyen kiránduláson még hajót is vezethettek :-) ?!

 

Nálunk otthon minden Beni körül forog, úgyhogy nekem most már nem is igazán van olyan, hogy szabadidő J.  De azért szeretek kerékpározni kisfiammal a gyerekülésben, futni a kis motorja, futóbiciklije után, amikkel imád száguldozni, szeretem a kerti partys baráti összejöveteleket, szeretek sütkérezni.

 

A kedvenc idézetem:

„Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.” /Saint-Exupéry/

„Man sieht nur mit dem Herzen gut. Das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar.“ /Saint-Exupéry/

Szólj hozzá

ügyfélszolgálat Csapat